sobota, 8 sierpnia 2009

" Summer Adagio " Vera Lim & NLD Collab

W tym miesiącu jestem również gościnnie u Peggy, czyli NewlifeDreams.
Jestem bardzo z tego szczęśliwa bo tworzy ona przepiękne zestawy.
Wręcz pełne magii i fantazji.
Poniższe prace powstały z collabu
" Summer Adagio " Vera Lim & NLD

dostępnego już od wczoraj na SPD
Zdjęcie autorstwa by hakanphotography z dewiantART

*** GSO *** -
Vanessa06
Thank you very much my dear ;)

hihihi
na tej fotce jestem ja, a autorem jest mój mąż ;)

*** GSO *** - akizo
Thank you very much for your mention of my LO !!!

3 komentarze:

Olenkamajka pisze...

Zazdroszcze Ci tej wspanialej wizyty, a zestaw wlasnie sobie sprawil i sie swietnie bawie.
Uwielbiam jej zestawy i mam dokladnie wsszystkie...pozdrow ja ode mnie prosze i z gory Ci bardzo dziekuje.

Pozdrawim slonecznie Ola

Vanessa pisze...

Thank you!!!!

These are so adorable and gorgeous layouts!!

akizo pisze...

woohoo
your pages are really awesome!!
thank you too!